Известие

Collapse
No announcement yet.

Премахване на катализатор - "ЗА" и "ПРОТИВ"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от toshko69 Покажи съобщение
    И аз съм ЗА да се маха катализатора,моя го махнах още втория ден след като я купих колата,сложих си резонантно гърне,на газ съм,не ми прави никакви ядове грешки и т.н. сондата,не ми се е повишил шума.В един сервиз ми слагаха гърнето,гледаха някакви каталози какво трябва да е за моята кола и ми сруваше 60 лв.цялата операция.След това си продадох катализатора за 80 лв.И бях с 20 лв. напред.Предната ми кола я правих с тръба и ми звънтеше м/у 2000 и 3000 об.стана по шумна.Преди да сложа тръба колата не вървеше каткто трябва,отидох да диагностика при един приятел,казах му за какво иде реч и той ме накара да дам газ ди изключвател и да задържа за малко така и след което ме прати да си махна катализатора,рече ми/ако не бяхме приятели щях да ти взема 20 лв. за стенда преди да ти каза че ти е запъшен кат-ра/На високите обороти все едно си слага някой ръката на ауспуха.Айде стига толкова съм писал.Колега махай смело и карай.
    А как го е проверил колега , че нещо не разбрах , сложил се е ръката на ауспуха, и като си удрял изключвател е видял , че не духа ли как ?
    Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от Crazy_Element Покажи съобщение
      А как го е проверил колега , че нещо не разбрах , сложил се е ръката на ауспуха, и като си удрял изключвател е видял , че не духа ли как ?
      Не като задържах малко на изключвател и колата си промени звука,започна да се чува едно свистене,и моя човек ми каза че ми е задръстено гърнето и след като му казах че съм сменил всички гърнета и само катализатора съм оставил ми каза че е от него.Като го махнах се оправи всичко.
      sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от toshko69 Покажи съобщение
        Не като задържах малко на изключвател и колата си промени звука,започна да се чува едно свистене,и моя човек ми каза че ми е задръстено гърнето и след като му казах че съм сменил всички гърнета и само катализатора съм оставил ми каза че е от него.Като го махнах се оправи всичко.
        Аха а това "свистене" къде точно го чуваш по време на изключвателите или след като отпусниш газта? Я обесни малко по-подобрно мисля , че тази информация ще е доста полезна за всички така наречени бензинки с катализатор.
        Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

        Comment


        • #49
          ooo да

          Да ви кажа честно, като отидох да декларирам моята Алфина в даначното ми казаха ,че щом е над 100кс няма никакво значение дали е с катализатор или без- данъка си е един и същ!
          А и аз мисля да го махам моят-била се поотпушвала колицата!
          Алфа Ромео 156 1,9 JTD Sportwagon
          2001год 115кс + ремап

          Comment


          • #50
            Ми колега то е ясно , че не получаваме никакви облаги това , че колите ни имат катализатор , обаче махането му се пак трябва да отидеш на майстор и сега с тази криза незнам дали се изкупувам дори катализаторите, та затова питах колегата по-горе ако може да даде малко по-подробно обеснение.
            Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от Crazy_Element Покажи съобщение
              Ми колега то е ясно , че не получаваме никакви облаги това , че колите ни имат катализатор , обаче махането му се пак трябва да отидеш на майстор и сега с тази криза незнам дали се изкупувам дори катализаторите, та затова питах колегата по-горе ако може да даде малко по-подробно обеснение.
              Значи до към 3500 об. звука отзад през гърнето си е нормален,мотора си празни изгорелите газове както трябва и от там нагоре започва леко да свисти все едно някой започва да ти запушва ауспуха и на изключвател се чува повече свистене отколкото нормален звук.
              sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от toshko69 Покажи съобщение
                Значи до към 3500 об. звука отзад през гърнето си е нормален,мотора си празни изгорелите газове както трябва и от там нагоре започва леко да свисти все едно някой започва да ти запушва ауспуха и на изключвател се чува повече свистене отколкото нормален звук.
                Мерси колега , ще отворя вратата и ще давам газ да видим дали ще се чуе нещо такова.
                Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от jzonkom Покажи съобщение
                  Да ви кажа честно, като отидох да декларирам моята Алфина в даначното ми казаха ,че щом е над 100кс няма никакво значение дали е с катализатор или без- данъка си е един и същ!
                  А и аз мисля да го махам моят-била се поотпушвала колицата!
                  Toчно аз съм с 2.4 JTD и естествено и аз нямам облекчение на данъка и като махнах катализатора определено се отпуши...

                  Първоначално публикувано от Crazy_Element Покажи съобщение
                  Ми колега то е ясно , че не получаваме никакви облаги това , че колите ни имат катализатор , обаче махането му се пак трябва да отидеш на майстор и сега с тази криза незнам дали се изкупувам дори катализаторите, та затова питах колегата по-горе ако може да даде малко по-подробно обеснение.
                  Ми колега стига си мислил...отиваш махат ти го слагат ти резонантно гърне и си ти! Цялата работа струва с гърнето и труда към 60 лв. Пък след време като намериш и някой да ти откупи катализатора и даже ще си на печалба с 20-30 лв
                  156 2.4JTD 136+ PS

                  Comment


                  • #54
                    Моят катализатор го метнах за 60 кинта мисля, преди два месеца, на турбодизелите на 156, няма мн платина. самият катализатор вътре тежи около 800 грама. на бензинките е повече!
                    sigpic
                    Gulfstream G650 with Italian design...

                    Comment


                    • #55
                      искупуват ли ги някаде и струват ли нещо
                      sigpic

                      Comment


                      • #56
                        да изкупуват ги, 60 лв на кило, става дума за самият катализатор, но не е нуждо да режеш, те го вземат така, ако искаш мога да потърся номера!?
                        sigpic
                        Gulfstream G650 with Italian design...

                        Comment


                        • #57
                          как така нали трябва да го сваля от колата ? Потарси номера да видим какво ще направим .
                          sigpic

                          Comment


                          • #58
                            Я ги дай въпросните телефони да говорим и да предприемаме нещо.
                            Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                            Comment


                            • #59
                              Ето ви нещо интересно как да разберете дали имате проблем със изпускателната система http://www.probe.org.ru/probe_faq.php?faq_id=2 последната снимка

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от RUSEV-BGR Покажи съобщение
                                Ето ви нещо интересно как да разберете дали имате проблем със изпускателната система http://www.probe.org.ru/probe_faq.php?faq_id=2 последната снимка
                                И какво ни учи последната снимка - след като си закупим въпросния вакуумен манометър от 20$, как да тълкуваме показанията на манометъра. Аз съм "благодаря" за такъв метод

                                "Для данного теста необходимо иметь вакуумный манометр (его стоимость где то около 20$, приобретается в автомагазинах или в магазинах комплектующего оборудования), а также brain.sys & hand.vxd."
                                Last edited by Pepo; d.m.y г., 14:51.
                                156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                                Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                                Comment

                                Working...
                                X